WE NEMEN UW TOESTEL OVER...
Download een van de tools voor ondersteuning op afstand
In bepaalde gevallen kan een interventie op afstand nodig zijn via een tool voor beheer op afstand op uw computer of via toegang tot uw server. L’équipe support est là pour vous accompagner quelques soient vos besoins & vous demanderons de télécharger l’un de ces outils avant de pouvoir vous aider.Het ondersteuningsteam staat klaar om u te ondersteunen, ongeacht uw behoeften, en zal u vragen een van deze tools te downloaden voordat we u kunnen helpen.
Sage BOB
Is uw Sage BOB-software up-to-date?
Uw Sage BOB-contract geeft u toegang tot de nieuwste versies van de Sage BOB-software. Idealiter raden we minimaal versie n-1 aan.
- Handmatig: op uw verzoek sturen we je de update permalink om zelf te installeren.
- We kunnen op afstand tussenkomen : ons technisch team neemt op afstand de controle over uw licentie over. (Onderhevig aan onze huidige tarieven).
- Interventie ter plaatse : Een van onze technici komt op afspraak bij u langs om de update uit te voeren (afhankelijk van de beschikbare tijd en onze huidige tarieven).
N.B.: Als u dat wenst, kan de technicus van de update gebruik maken om vooraf een back-up te maken, indien nodig, de nieuwe functies te analyseren en te controleren en uitleg te geven. (optioneel)
EEN IDEE IN GEDACHTEN ?
Voer uw projecten uit
Voor complexe projecten en wanneer gepersonaliseerde programmering gewenst is zal ons team van ontwikkelaars en webontwikkelaars uw project analyseren en u een project aanbieden dat is aangepast aan uw behoeften.
Ons team van specialisten doet er alles aan om software en/of sites snel te installeren en te configureren.
Ze luisteren naar uw behoeften en passen de software aan zodat deze perfect aan uw eisen voldoet en uw leven zo gemakkelijk mogelijk maakt.
Indien nodig worden uw gegevens (gedeeltelijk) gerecupereerd om in uw nieuwe software en/of website te worden geïmporteerd.
HULP NODIG BIJ EEN TECHNISCHE VRAAG?
Onze technische ondersteuning
Ons technisch team staat voor u klaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 17.30 uur.
Onze experts staan klaar om uw vragen over Sage BOB & Sage Cloud Demat beheer- en boekhoudsoftware te beantwoorden en/of om u onze gepersonaliseerde training aan te bieden.
Uw verzoek wordt vervolgens telefonisch of per e-mail vastgelegd op basis van passende ticketing.
Als onze monteurs al online zijn, nemen zij zo snel mogelijk contact met u op om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Afhankelijk van de analyse van het probleem of de situatie wordt vervolgens telefonische hulp, ondersteuning op afstand of interventie ter plaatse gepland.
Deze procedure heeft tot doel u een snelle en efficiënte service te bieden, door bepaalde kosten die bijvoorbeeld verband houden met reizen te beperken. Onze technische interventies op afstand worden per kwartier aan ons gebruikelijke uurtarief gefactureerd.
In haar hoedanigheid van technische dienstverlener verbindt Megabyte Applications zich ertoe de vertrouwelijkheid van de geraadpleegde gegevens met behulp van tools voor beheer op afstand te respecteren. Door ons toegang te geven tot uw werkstation met behulp van toegangscodes die bij elk gebruik worden bijgewerkt, houdt u zicht op alle acties die op uw werkstation worden uitgevoerd en kunt u deze op elk moment beëindigen.
Megabyte Applications verbindt zich ertoe de vertrouwelijkheid te respecteren van de gegevens die worden geraadpleegd in het kader van de ontwikkeling of technische bijstand die een diepgaande analyse vereisen. Deze gegevensmanipulatie vindt plaats in het kader van een verzoek van de klant en gedurende een onbepaalde periode die strikt beperkt is tot de verwerking van het verzoek.
Als u doorgaat, geeft u Megabyte Applications toestemming om toegang te krijgen tot uw software en de bijbehorende gegevens voor technische assistentie of ontwikkeling op afstand waar u om vraagt.
Op maat
SOFTWARE- & WEBONTWIKKELING
ERP
- Delphi
- VBA
- C#
- Pascal
- SQL
WEB
- PHP
- JavaScript
- HTML
- CSS
- Bootstrap
- Git